Hallgatók a Közösség Szolgálatában

A Hónap HaKöSzöse [Május] - Kurbel Andrea

2016. július 12. - Várkonyi Dana

Egy kicsit megkésve, az alábbi bejegyzésben olvashatjátok Andreával készült interjúnkat, akit a májusi hónap HaKöSzösének választott meg szervezetünk. 

  • Szia Andrea, köszönöm, hogy szakítottál időt erre az interjúra. Először is nagyon gratulálok, hogy Te nyerted el a Hónap HaKöSzöse címet ebben a hónapban. 
  • Köszönöm szépen!
  • Így a legelején szeretnélek megkérni, hogy egy kicsit mesélj magadról, hogy mindannyian kicsit jobban megismerhessünk. 
  • 24 éves vagyok, a Budapesti Corvinus Egyetemre járok logisztikai menedzsment mesterszakra, alapdiplomámat a BGF-en szereztem, és már lassan 5 éve vagyok önkéntese az Ifjúsági Vöröskeresztnek, imádok imitálni, baleseti szimulációkban játszani.

img_2389.JPG

  • Akkor az önkénteskedéssel már rengeteg tapasztalatod van. Mikor csatlakoztál a HaKöSzhöz és mi az, ami megfogott ebben a szervezetben?
  • Tavaly ősszel csatlakoztam a HaKöSzhöz, amiről egy vöröskeresztes önkéntes társamtól hallottam egy rendezvényen, elsősorban a MeGyek program keltette fel akkoriban az érdeklődésemet. 
  • És jelenleg melyik divízió tagja vagy?  
  • A Gazdasági és a Marketing és Kommunikáció Divízió tagja is vagyok egyben, projekt szinten pedig a Természetbarát és Tudatos projektet erősítem. :)
  • Tehát két divíziónak is a tagja vagy. Ezek keretein belül mik a főbb feladataid?
  • A Gazdasági Divízión belül én felelek a tagdíjakért és pályázat figyelésért, írásáért. Ezek a feladatok váltakozó intenzitásúak, ezért döntöttem úgy tagságom elején, hogy szeretnék a Marketing és Kommunikáció Divízióban is tevékenykedni.  
  • Értem. Akkor térjünk rá a májusi hónapra egy kicsit, hiszen az ebben a hónapban nyújtott teljesítményedért nyerted el ezt a címet. Mik voltak májusban a főbb feladataid?
  • Nehéz arról nyilatkozni, hogy mit csináltam a májusi hónapban hiszen vizsgaidőszak volt, szóval vizsgáztam leginkább. :) Úgy hiszem a hónap HaKöSzese jelölést most nem is a havi, hanem az egész féléves tevékenykedésemért ítélte nekem a vezetőség, amiért nagyon hálás vagyok. Így ha lehet erről beszélnék, ha nem bánod. :) A Gazdasági Divíziós énem pályázatokat keresett és talált, írtunk közös erővel egy pályázatot. A Marketing és Kommunikáció Divíziós énem pedig az adó 1% kampányon dolgozott.
  • Akkor biztosan rengeteg dolgod volt ez elmúlt időszakban. Mit tekintesz az elmúlt hónap legjobb HaKöSzös élményének?
  • A hónap legjobb HaKöSzös élménye számomra kétségkívül a legutóbbi HaKöSzombat volt, ahol a KJT kapcsán ötleteltünk és egyszerűen áramlott a csííí!  :)

img_2388.JPG

  • Mi jelentette számodra a legnagyobb kihívást a múlt hónapban?
  • Kétségkívül a legnagyobb kihívást számomra az Auchan Alapítvány által kiírt pályázat megpályázása volt és a csapat koordinálása. 
  • És mi az amire azt mondanád hogy a legbüszkébb vagy az eddigi HaKöSzös pályafutásod alatt?
  • Talán az Auchan pályázatra. Bár nem nyertünk, de büszke vagyok az egész csapatra, példaértékű volt, ahogy együtt dolgoztunk és küzdöttünk. Tudom, hogy ez még ki fog fizetődni és remélem nem is olyan sokára fel tudjuk újra használni a megírt anyagokat egy másik pályázatnál.
  • Ezt én is remélem, hogy így lesz, a kemény munka mindig megtérül. Mik a terveid, vágyaid a jövőre nézve a szervezettel kapcsolatban?
  • Mindenféleképpen szeretnék még aktívabb lenni, még többet tenni, még több pályázatot találni és nyerni (is), segíteni a szervezet előremenetelét, mert hiszem, hogy a HaKöSz sok fiatal életére tud pozitív hatást gyakorolni, de ehhez azért kellenek források. Szeretnék a következő félévtől, ha időm engedi mentorként is tevékenykedni, hiszen ez volt az eredeti motivációm, amiért csatlakoztam a HaKöSzhöz. :)

img_2386.JPG

  • Köszönöm szépen hogy szántál egy kis időt erre az interjúra, és még egyszer gratulálok! Szeretném azzal zárni, hogy megkérdezlek, hogy szerinted miért jó HaKöSz tagnak lenni?
  • Azért jó HaköSzösnek lenni, mert egy olyan közösség része lehetek, ahol mindenki nyitott, megértő és támogatja a másikat ötletei megvalósításában; a HaKöSz működését és így a cselekedeteinket nem a profitmaximalizálás és az értékajánlatok irányítják, ahogy az egyetemen minden mást, hanem a HaKöSz egy önzetlen, támogató baráti társaság, ahova egyszerűen jó érzés tartozni és rendkívüli érzés együtt küzdeni nemes ügyekért. 

 

Várkonyi Mendi

A bejegyzés trackback címe:

https://hakosz.blog.hu/api/trackback/id/tr798882420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása